Podmínky účasti na víkendovkách

Pro koho jsou víkendové mise?

  • Vítáme všechny statečné dobrovolníky ve věku 15+.
  • Mladší hrdinové (15 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠17 let) potřebují souhlas rodičů.
  • V případě rodinných akcí vítáme i malé hrdiny od 3 let!

Co je na akci zajištěno:

  • Strava během akce dle možností konkrétní organizace. Páteční večeře zpravidla zajištěná není.
  • Jednoduché ubytování dle možností konkrétní organizace na postelích, matracích nebo na vlastních karimatkách ve spacáku. 
  • Pojištění pro případ úrazu a odpovědnosti za škodu. 
  • Proškolený leader, který se na místě postará o hladký průběh a bude pro Tebe hlavní kontaktní osobou.
  • Práce v rozmezí 4 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 8 hodin za den včetně dostatečného času na odpočinek a volnočasový program, jako např. procházka po okolí, táborák nebo jiné skupinové aktivity. 
  • Představení dané neziskové organizace a seznámení se s jejími aktivitami a problematikou, kterou se zabývá.
  • Přesné detaily jsou vždy popsány u konkrétní akce.

CO JAKO DOBROVOLNÍK MUSÍM UDĚLAT?

  • Před výjezdem na akci je povinností každého účastníka  seznámit se s harmonogramem akce, plánovanými pracovními úkoly a potřebným vybavením včetně praktických podmínek, které najdeš v pozvánce na webu a informačním e-mailu, který Ti přijde cca týden před akcí.
  • Pro přihlášení na akci je třeba vyplnit on-line registrační formulář, abychom s Tebou mohli počítat a také Ti sjednat pojištění.
  • Aby Tvé místo nebylo nabídnuto dalším zájemcům a byla Tvá přihláška závazná, je třeba do 5 pracovních dnů od jejího odeslání zaplatit účastnický poplatek.

V případě jakýchkoliv nejasností či dotazů neváhej kontaktovat naši koordinátorku Janu Valouchovou na jana@heroclan.cz.