Podmínky účasti na víkendovkách
Pro koho jsou víkendové mise?
- Vítáme všechny statečné dobrovolníky ve věku 15+.
- Mladší hrdinové (15 – 17 let) potřebují souhlas rodičů.
- V případě rodinných akcí vítáme i malé hrdiny od 3 let!
Co je na akci zajištěno:
- Strava během akce dle možností konkrétní organizace. Páteční večeře zpravidla zajištěná není.
- Jednoduché ubytování dle možností konkrétní organizace na postelích, matracích nebo na vlastních karimatkách ve spacáku.
- Pojištění pro případ úrazu a odpovědnosti za škodu.
- Proškolený leader, který se na místě postará o hladký průběh a bude pro Tebe hlavní kontaktní osobou.
- Práce v rozmezí 4 – 8 hodin za den včetně dostatečného času na odpočinek a volnočasový program, jako např. procházka po okolí, táborák nebo jiné skupinové aktivity.
- Představení dané neziskové organizace a seznámení se s jejími aktivitami a problematikou, kterou se zabývá.
- Přesné detaily jsou vždy popsány u konkrétní akce.
CO JAKO DOBROVOLNÍK MUSÍM UDĚLAT?
- Před výjezdem na akci je povinností každého účastníka seznámit se s harmonogramem akce, plánovanými pracovními úkoly a potřebným vybavením včetně praktických podmínek, které najdeš v pozvánce na webu a informačním e-mailu, který Ti přijde cca týden před akcí.
- Pro přihlášení na akci je třeba vyplnit on-line registrační formulář, abychom s Tebou mohli počítat a také Ti sjednat pojištění.
- Aby Tvé místo nebylo nabídnuto dalším zájemcům a byla Tvá přihláška závazná, je třeba do 5 pracovních dnů od jejího odeslání zaplatit účastnický poplatek.
V případě jakýchkoliv nejasností či dotazů neváhej kontaktovat naši koordinátorku Janu Valouchovou na jana@heroclan.cz.