Organizace Zahradní slavnosti

Chceš poznat, jak se žije v komunitním domě a zapojit se do přípravy tradiční Zahradní slavnosti?

Vydej se na konci srpna do Červeného Újezdu a poznej Villu Vallilu. Společně se svými asistenty zde žijí lidé s postižením běžným životem se vším, co k němu patří. Společně hospodaří, tvoří, zvelebují zahradu, mají různé koníčky a zapojují se do kulturního života v obci.

Rozšiř si obzory a staň se na víkend součástí přátelské komunity. Dozvíš se, jak zde vypadá běžný den, ale i ten neobyčejný, třeba když se koná Zahradní slavnost!

CO BUDEME DĚLAT

Čeká nás úklid zahrady a příprava prostoru před slavností, včetně stavby stánků a odpadkových košů. Následovat bude nošení zboží do stánků a jejich zřizování. Podle dohody můžeš pomoci také s prodejem ve stáncích či poskytováním informačního servisu pro návštěvníky akce. V neděli dopoledne nás čeká finální úklid zahrady, abychom zajistili, že vše zůstane čisté a uspořádané

Díky naší pomoci bude vila pečlivě nachystaná a slavnost bude mít díky dostatku pomocníků hladký průběh.

K zapojení nepotřebuješ žádné předchozí zkušenosti ani dovednosti – tato akce je otevřená každému, kdo má chuť přiložit ruku k dílu!

DOPROVODNÝ PROGRAM

Víkendovka nebude jen o práci. Bude prostor užít si samotnou slavnost a v neděli se o organizaci dozvíme vše, co nás bude zajímat a podle chuti a počasí vyrazíme na výlet do okolí. Prozkoumat můžeme nedaleký hrad nebo klášter.

DATUM: 30. 8. – 1. 9. 2024

ADRESA: Červený Újezd 32, 257 88 

L´Arche Villa Vallila, z.ú.

Organizace se snaží umožnit lidem s postižením žít plnohodnotným životem v přirozených podmínkách lidského společenství a za tímto účelem provozují komunitní dům Villa Vallila v Červeném Újezdě u Votic.

V roce 1997 zde sdružení koupilo zchátralou vilu a přeměnilo jí v komunitní dům, ve kterém dnes žijí lidé s mentálním postižením spolu se svými asistenty. Díky životu v komunitě mohou být lidé s postižením plnohodnotnou součástí společnosti, mají zde chráněné bydlení a sociálně terapeutické dílny, kde si nacvičují pracovní dovednosti. Mnozí z nich pracují v běžných zaměstnáních.


CO MÁŠ JAKO DOBROVOLNÍK NA AKCI ZAJIŠTĚNO

  • ubytování,
  • stravu,
  • speciální připojištění zdraví i odpovědnosti,
  • organizaci akce a leadera, který se o skupinu postará na místě,
  • nové kontakty, zajímavé životní zkušenosti a krásné zážitky k nezaplacení.

Přečti si podmínky účasti a informace o účastnickém poplatku.


PRAKTICKÉ INFORMACE

UBYTOVÁNÍ

Ubytovaní budeme v budově organizace a spát budeme na postelích ve vlastních spacácích. K dispozici bude teplá sprcha a splachovací záchod.

SRAZ

Sejdeme se v pátek 30. 8. cca v 15 hodin v místě konání akce.

STRAVA

Jídlo bude po celou dobu konání akce zajištěno. Případné stravovací omezení s Tebou bude řešit leader před akcí.

CO S SEBOU

  • pracovní oblečení podle počasí (takové, jaké si můžeš zašpinit),
  • pracovní rukavice,
  • teplé, ideálně nepromokavé pracovní boty,
  • spacák,
  • lahev na pití,
  • věci osobní potřeby (hygiena, ručník),
  • přezůvky.

NÁVRAT

V neděli vyrazíme v odpoledních hodinách opět domů. Čas upřesníme před akcí.

Pokud máš nějaké dotazy, zeptej se koordinátorky Jany na jana@heroclan.cz.

CHCI S VÁMI VYRAZIT!

Když v kalendáři klikneš na rok, můžeš rovnou napsat rok svého narození, ať nemusíš listovat měsíce zpátky.