ORGANIZACE ZAHRADNÍ SLAVNOSTI

Chceš zažít tradiční zahradní slavnost ze všech úhlů? Zúčastni se její přípravy i realizace v areálu překrásné secesní vily, která je komunitním domovem pro lidi s postižením.
Vyraz s námi na víkendovku do Villy Vallily v Červeném Újezdu a poznej přátelské společenství, které tvoří lidé s postižením a jejich asistenti. Společně zde žijí běžný život naplněný prací, tvořením, a kulturou. Poznej jejich svět a užij si víkend plný hudby, divadla a řemesel.

CO BUDEME DĚLAT
Před slavností nás čeká příprava zahrady – úklid prostoru, stavba stánků a rozmístění odpadkových košů. V den akce pomůžeme s organizačními činnostmi, jako je nošení zboží, provoz stánků s občerstvením a rukodělnými výrobky, poskytování informací návštěvníkům, mytí nádobí, zkrátka pomůžeme s hladkým průběhem celé akce. V neděli dopoledne pak zahradu a prostory společně uklidíme.
K zapojení nepotřebuješ žádné předchozí zkušenosti ani dovednosti – tato akce je otevřená každému, kdo má chuť přiložit ruku k dílu!

DOPROVODNÝ PROGRAM
Kromě práce si užijeme originální program slavnosti. Nahlédneme do života komunitního domu a dozvíme se jeho příběh. V neděli můžeme podle chuti a počasí vyrazit na výlet do okolí, kde stojí za návštěvu například nedaleký hrad nebo klášter.

Díky tvé pomoci bude mít slavnost hladký průběh, a společně vytvoříme příjemné prostředí pro všechny návštěvníky i klienty.

DATUM: 29. – 31. 8. 2025

ADRESA: Červený Újezd 32, PSČ 257 88

L´Arche Villa Vallila, z.ú.

Organizace se snaží umožnit lidem s postižením žít plnohodnotným životem v přirozených podmínkách lidského společenství a za tímto účelem provozují komunitní dům Villa Vallila v Červeném Újezdě u Votic.

V roce 1997 zde sdružení koupilo zchátralou vilu a přeměnilo jí v komunitní dům, ve kterém dnes žijí lidé s mentálním postižením spolu se svými asistenty. Díky životu v komunitě mohou být lidé s postižením plnohodnotnou součástí společnosti, mají zde chráněné bydlení a sociálně terapeutické dílny, kde si nacvičují pracovní dovednosti. Mnozí z nich pracují v běžných zaměstnáních.


CO MÁŠ JAKO DOBROVOLNÍK NA AKCI ZAJIŠTĚNO

  • ubytování,
  • stravu,
  • speciální připojištění zdraví i odpovědnosti,
  • organizaci akce a leadera, který se o skupinu postará na místě,
  • nové kontakty, zajímavé životní zkušenosti a krásné zážitky k nezaplacení. 

Přečti si podmínky účasti a informace o proč se hradí účastnický poplatek.


PRAKTICKÉ INFORMACE

UBYTOVÁNÍ

Ubytovaní budeme v budově organizace a spát budeme na postelích ve vlastních spacácích. K dispozici bude teplá sprcha a splachovací záchod.

SRAZ

Sejdeme se v pátek cca v 15 hodin v místě konání akce

STRAVA

Jídlo bude po celou dobu konání akce zajištěno s výjimkou páteční večeře. Případné stravovací omezení s Tebou bude řešit leader před akcí.

CO S SEBOU

  • pracovní oblečení podle počasí (takové, jaké si můžeš zašpinit),
  • pracovní rukavice,
  • teplé, ideálně nepromokavé pracovní boty,
  • spacák,
  • věci osobní potřeby (hygiena, ručník),
  • přezůvky,
  • lahev na pití,
  • páteční večeři.

NÁVRAT

V neděli vyrazíme v odpoledních hodinách opět domů. Čas ukončení upřesníme před akcí.

Pokud máš nějaké dotazy, zeptej se koordinátorky Jany na jana@heroclan.cz

CHCI S VÁMI VYRAZIT!

Když v kalendáři klikneš na rok, můžeš rovnou napsat rok svého narození, ať nemusíš listovat měsíce zpátky.
  • Jím všechno
  • Vegetarián
  • Vegan
  • Alergie - doplň do poznámky
  • Jiná omezení - doplň do poznámky

ABY TI NEUNIKLA ANI JEDNA VÍKENDOVKA, PŘIHLAS SE K NAŠEMU NEWSLETTERU.