ORGANIZACE ZAHRADNÍ SLAVNOSTI
Chceš zažít tradiční zahradní slavnost ze všech úhlů? Zúčastni se její přípravy i realizace v areálu překrásné secesní vily, která je komunitním domovem pro lidi s postižením.
Vyraz s námi na víkendovku do Villy Vallily v Červeném Újezdu a poznej přátelské společenství, které tvoří lidé s postižením a jejich asistenti. Společně zde žijí běžný život naplněný prací, tvořením, a kulturou. Poznej jejich svět a užij si víkend plný hudby, divadla a řemesel.
CO BUDEME DĚLAT
Před slavností nás čeká příprava zahrady – úklid prostoru, stavba stánků a rozmístění odpadkových košů. V den akce pomůžeme s organizačními činnostmi, jako je nošení zboží, provoz stánků s občerstvením a rukodělnými výrobky, poskytování informací návštěvníkům, mytí nádobí, zkrátka pomůžeme s hladkým průběhem celé akce. V neděli dopoledne pak zahradu a prostory společně uklidíme.
K zapojení nepotřebuješ žádné předchozí zkušenosti ani dovednosti – tato akce je otevřená každému, kdo má chuť přiložit ruku k dílu!
DOPROVODNÝ PROGRAM
Kromě práce si užijeme originální program slavnosti. Nahlédneme do života komunitního domu a dozvíme se jeho příběh. V neděli můžeme podle chuti a počasí vyrazit na výlet do okolí, kde stojí za návštěvu například nedaleký hrad nebo klášter.
Díky tvé pomoci bude mít slavnost hladký průběh, a společně vytvoříme příjemné prostředí pro všechny návštěvníky i klienty.
DATUM: 29. – 31. 8. 2025
ADRESA: Červený Újezd 32, PSČ 257 88
Organizace se snaží umožnit lidem s postižením žít plnohodnotným životem v přirozených podmínkách lidského společenství a za tímto účelem provozují komunitní dům Villa Vallila v Červeném Újezdě u Votic.
V roce 1997 zde sdružení koupilo zchátralou vilu a přeměnilo jí v komunitní dům, ve kterém dnes žijí lidé s mentálním postižením spolu se svými asistenty. Díky životu v komunitě mohou být lidé s postižením plnohodnotnou součástí společnosti, mají zde chráněné bydlení a sociálně terapeutické dílny, kde si nacvičují pracovní dovednosti. Mnozí z nich pracují v běžných zaměstnáních.
CO MÁŠ JAKO DOBROVOLNÍK NA AKCI ZAJIŠTĚNO
- ubytování,
- stravu,
- speciální připojištění zdraví i odpovědnosti,
- organizaci akce a leadera, který se o skupinu postará na místě,
- nové kontakty, zajímavé životní zkušenosti a krásné zážitky k nezaplacení.
Přečti si podmínky účasti a informace o proč se hradí účastnický poplatek.
PRAKTICKÉ INFORMACE
UBYTOVÁNÍ
Ubytovaní budeme v budově organizace a spát budeme na postelích ve vlastních spacácích. K dispozici bude teplá sprcha a splachovací záchod.
SRAZ
Sejdeme se v pátek cca v 15 hodin v místě konání akce.
STRAVA
Jídlo bude po celou dobu konání akce zajištěno s výjimkou páteční večeře. Případné stravovací omezení s Tebou bude řešit leader před akcí.
CO S SEBOU
- pracovní oblečení podle počasí (takové, jaké si můžeš zašpinit),
- pracovní rukavice,
- teplé, ideálně nepromokavé pracovní boty,
- spacák,
- věci osobní potřeby (hygiena, ručník),
- přezůvky,
- lahev na pití,
- páteční večeři.
NÁVRAT
V neděli vyrazíme v odpoledních hodinách opět domů. Čas ukončení upřesníme před akcí.
Pokud máš nějaké dotazy, zeptej se koordinátorky Jany na jana@heroclan.cz